Tuesday, December 21, 2010

BERWASPADALAH DENGAN AGENDA DAP

Kuala Lumpur : 20 Dec 2010

Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Nordin berkata, umat Islam di Malaysia perlu menolak DAP kerana ia jelas serupa dengan strategi PAP ketika parti utama Singapura itu mahu mendapat kuasa.

Beliau seterusnya beliau berkata "silap mata" DAP kini cuba menerapkan unsur Islam itu adalah bermatlamat hanya mahukan sokongan penduduk Islam bagi membolehkan parti tersebut terus berkuasa...

Rupa-rupanya apa yang berlaku selama ini sudah ada jawapannya. Sebelum ini kita hairan juga kenapa lah pemimpin pembangkang terutamanya DAP beria-ia untuk membaca ayat Quran dalam ceramah, beria-ia benar untuk berada dalam ruang solat dalam masjid atau pun surau.

Mereka boleh berlakon dengan memakai songkok dan kononnya memerintah mengikut khalifah Islam.

Hakikatnya tidaklah sebegitu.Ianya indah khabar dari rupa.

Malah juga, mereka mencari boneka Melayu untuk di beri jawatan yang kononnya mereka digambarkan sebagai parti berbilang kaum.

Kini, satu demi satu tembelang pembangkang sudah mula terbongkar. Dan mungkin selepas ini ramai lagi pihak yang telah mula sedar membongkarkannya.

Pun begitu, seharusnya kita semua perlu berfikir secara waras dan terbuka dari perbagai sudut mahupun pandangan.

Janganlah hendaknya kita menjadi jumud atau berfikir dalam tempurung kita sahaja.

Fikirlkanlah juga untuk kepentingan ummah keseluruhannya.Berfikir bukan dengan emosi mahupun nafsu semata-mata.

Ayuh.....marilah kita rapatkan barisan.Bertindaklah untuk kepentingan Agama, Bangsa dan tanah air yang kita cintai ini...

0 ulasan: